MM mener

Her kan du følge med i fagforeningen MM’s politiske liv og visioner fx ønsket om en musik- og kulturskole for alle.  Det er også på lederpladsen: MM mener, at status på aktuelle nationale kulturpolitiske problemstillinger og udviklingspotentialer reflekteres. Lederen afspejler ligeledes andre aktuelle relevante tematikker som fx den stigende prekarisering af musikområdet, uddannelsespolitiske mangler  fx manglende forskning i musikpædagogik – grundlaget for en sikker og langsigtet udvikling.

Her kan du følge med i fagforeningen MM’s politiske liv og visioner fx ønsket om en musik- og kulturskole for alle.  

Det er også på lederpladsen: MM mener, at status på aktuelle nationale kulturpolitiske problemstillinger og udviklingspotentialer reflekteres. Lederen afspejler ligeledes andre aktuelle relevante tematikker som fx den stigende prekarisering af musikområdet, uddannelsespolitiske mangler  fx manglende forskning i musikpædagogik – grundlaget for en sikker og langsigtet udvikling.

Nyeste artikel under:

MM mener

Fra DMpF til MM

Fra DMpF til MM

Den største forandring er utvivlsomt, at vi bliver til Fagforeningen Musiker og Musikunderviser (MM).

Overblik over de nyeste artikler under:

Musikpolitik

"Det nye navn kan give en større forståelse af, at mange musikskolelærere er både musikere og musikundervisere"

”Hele platforms- og gig-økonomien mangler i den grad ordentlige rammer"

Musiker og Musikunderviser

Tag del i samtalen om fremtiden for vores fag og kultur! Følg med her for at få de nyeste opdateringer, resultater og indsigt i vores visioner. Vær med til at forme den nationale kulturpolitik og støtte op om vores kamp for en stærkere musik- og kulturskole for alle børn og unge. Din stemme er vigtig – sammen kan vi gøre en forskel!

FAQ

Bliv medlem i dag eller kontakt os for at høre, hvordan vi kan hjælpe dig!

Ledige jobs

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor

Ledige jobs

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Klik her
Klik her
Klik her
Klik her
Previous slide
Next slide